این چه رفتار بی رحمانه ست با آب؟!

خرید بک لینک

این که سیل آمده دلیل نمی شود که مشکل خشکسالی مان برای همیشه حل شده! آخر این چه استدلالی است که بعضی ها می کنند. سیل که نمی تواند منابع آب زیرزمینی محسوب شود. آخر چرا بعضی ها دعا می کنند که بیشتر سیل بیاید و بعد در کمال ناباوری منتظر ضایع شدن تیم هواشناسی صدا و سیما هم هستند؟!! شما را به خدا این گونه فکر نکنید. مملکت نیاز دارد به بارانی که به عمق زمین برود نه سیلی که روی زمین جاری شود، هر چه بر سر راهش بود را ویران کند و سرانجام به ناکجاآبادی ختم شود.

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 26 خرداد 1396 ساعت: 17:26

صفحه بندی