-درد داره؟!
+چی مادر فدا؟!
-سوزنی که تو رگم میزنن؟ بله گفتن به کسی که دوستش ندارم؟ فراموش کردن برادرزاده رفیق آقایپدر؟
+تو که اینقد ترسو نبودی!
-نبودم ولی الان میترسم!
+یکمی درد داره. اولش یکمی میسوزه بعد به مرور خوب میشه. بعد اصن یادت نمیاد که یه روزی ... .
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36