به چشم تو ..

خرید بک لینک
بهار نارنج بوی تو را می دهد ..

این مکان
برای خودش رونقی داشت
برو بیایی داشت
صدای خندههای آدمهایش کوش فلک را کر کرده بود
اما
همیشه کسی در کمین خوشبختیهاست
کسی که لبخند را به لبهای آدمهایش خشکاند
..
مینوشتم
از همه
و
برای همه
اما
کرکره را کشیدهام پایین
تا اطلاع ابدی تعطیل میباشد

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 8:45

از من به شما نصیحت و وصیت، توی خیابان، در بیابان، بین امواج دریا، روی کوه، توی غار، وسط آسمان، هر جا، هر جا عروس و داماد دیدید دست بزنید. جیغ بکشید. اگر هم پشت فرمان هستید بوق عروسی راه بیندازید. هر جا که عروس و دامادی باشد باید صدای شادی به گوش برسد.

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 14:42

گفت: "چقدر تنبلی تو" و من یاد پدربزرگِ پدربزرگ خدابیامرزش افتادم که هر چهارشنبه جلوی چشمانم رژه می رود. هر چه فکر می کنم کسی را در خاندان به خاطر نمی آورم که قدر من بی فکر باشد. بی خیالی بود. تنبلی بود اما این همه بی فکری نبود و چهارشنبه ها من می شوم یک مشت عضله دردناک که بین حجم عظیمی از چربی گیرافتاده و تاب این همه کشش را ندارد. هفته بعد و دو هفته بعد وقت امتحان پس دادن است. امتحانی که فکر کردن به آن هم نفسم را تنگ می کند!!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 14:42

از یک جایی به بعد جای خالی بعضی آدم ها خیلی حس می شود. کافی است در هزارتوی کارهای اداری گیر کنی. یا کوچه پس کوچه ها مثل دوقلوهای همسان شبیه هم باشند. آن وقت دلت می خواهد کسی کنارت باشد که همیشه کارهایت را انجام می داد و تو با خیال راحت پایت را می انداختی روی پایت و آبمیوه آناناسی که برایت خریده را به چشم تو .....ادامه مطلب

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 14:42

ما، می گویم ما یعنی تمام هم ورودی هایم به انضمام من، از تحصیل شانس نیاوردیم. از همان اول دبیرستان که کتاب ریاضی مان عوض شد معلوم بود که می خواهند موش آزمایشگاهی مان کنند. دلم نمی خواهد آن روزهای سخت را مرور کنم. خلاصه اش که کنکور دادیم و خرم و خرامان منتظر بودیم هواپیمایی، هلیکوپتری چیزی بیاید جلوی به چشم تو .....ادامه مطلب

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 14:42

صفحه بندی