به ابروهایش حسادت کردم!

خرید بک لینک

من نمی دانم چرا همیشه فرض بر این است که خانم ها زیبایی شان را به یک سری پودر و رنگ و ... مدیون اند و چرا باید این زیبایی را پنهان هم کرد! من نمی فهمم چرا آقایان نمی دانند و نمی خواهند بدانند که خانم ها کلا زیباتر آفریده شده اند و هر زنی که دیده اند خوشگلی از چهره اش می بارید دلیلش همان پودر و رنگ و ... نیست و بدتر از آن باید آن زن را به طریقی پوشاند! مثلا چرا در برنامه خندوانه خانم ها آن پشت می نشینند و مردها جلو و زن ها با وجود لباس های گشاد و بلندی که به تن دارند شال به دور خودشان می کشند؟! آن وقت آقای جوان کنار پسری می نشیند که از هر دختری و خانمی و زنی و جنس مونثی، دختر تر و خانم تر و زن تر و جنس مونث تر است؟! یعنی مشکلات جامعه ما فقط خانم ها هستند؟! یعنی مردم فقط زن هایی که در برنامه ها می بینند را الگو قرار می دهند؟! یعنی پسرها دیده نمی شوند؟! یعنی پسرها با دیدن این پسر به سراغ آرایشگاه ها نمی روند و ابروهایشان را برنمی دارند و هاشور موقت و دایم نمی کنند؟! کمی با خود فکر کنید ببینید این فقط ما خانم ها هستیم که جوانان مان را به ریخت و قیافه عجیب و غریب داشتن و در خیابان ها و کوچه ها و پیاده روها گشتن، تشویق می کنیم؟!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 26 خرداد 1396 ساعت: 17:26

صفحه بندی