مامان خانم که شیفت شب است و آقای پدر هم رفته تا بزرگ خاندان تنها نماند. عزیز دل هم که خیلی وقت است رفته سراغ درس و مشقش. من و عزیز دل کوچک تر مانده ایم در خانه ای که از زندان هم بدتر است؛ با دیوارهایی که دارد روی سرم خراب می شود و هوایی که نفسم را تنگ کرده است. هیچ وقت خانه را این شکلی ندیده بودم. بوی جای خالی آدم ها دارد جانم را می گیرد!!
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: تنهایی و دلتنگی,تنهايي و دلتنگي,متن تنهایی و دلتنگی, نویسنده: بازدید: 35