تو به دنیا آمدی ..

خرید بک لینک

مدت زیادی نمی گذرد اما دلم .. آه از دلم .. وای از دلم .. داد از دلم .. که هر چه می کشم از همین دل لامصبم است. مدت زیادی نمی گذرد اما در آتش دلتنگی تو می سوزم. می سوزم . می سوزم. انگار دنیا شده یک بیابان سوزان که از آسمانش به جای باران مار و عقرب می بارد. می بینی دنیایم چقدر ترسناک شده؟! می بینی عزیزم؟! امروز روز تو است. تویی که قدم گذاشتی در این دنیای سخت و من دلم تاب نمی آورد این همه دوری را. با خودم فکر می کنم می شود سی شهریور سال دیگر که از نو به دنیا می آیی کنارت باشم؟! دستم در دست هایت باشد؟!

+عید غدیر مبارک دوستان عزیزم :) .

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: تو به دنیا آمدی,تو به دنیا آمدی تا,وقتی تو به دنیا آمدی,روزی که تو به دنیا آمدی,خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا آمدی,وقتی كه به دنیا آمدی, تو گریه می كردی, نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 4:45

صفحه بندی