هنوز نتونستم نظریه رو تموم کنم ولی بازم خدا رو شکر.
فردا از آسمون سنگ هم بباره تمومش میکنم.
به امید خدا :) .
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت: 1:27