امروز فصل پنج نظریه رو خوندم .. تستاشم زدم.
خدایا شکرت.
فرداشب مهمونی هستیم .. نمیشه نرم .. پس اگه بتونم امشب تا فردا بعد از ظهر فصل شیش رو بخونم و تستاشو بزنم خوبه.
به امید خدا :) .
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7