50

خرید بک لینک

دیروز یادم رفت پست بذارم. الان اعلام میکنم:

دیروز فصل سوم نظریه رو تموم کردم .. تستاشو زدم .. دو سه صفحهای از فصل چهار هم خوندم.

امروز خیلی نشد درس بخونم فصل چهار نظریه تا نصف خوندم .. چون مبحثی بود که تو یونی بهم درس ندادن بیخیالش شدم گذاشتمش کنار اگه وقت کردم .. حالا هم میخوام فصل پنج رو شروع کنم .. چن ساعت درس خوندم رو نمیدونم.

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت: 1:27

صفحه بندی