به هر قیمتی ازدواج نکنین. اگه قصدشو دارین با بچه انسان ازدواجکنین. با بچه انسان ازدواجکردین تا آخر پاش باشین. شب ازدواجتون رو به گند نکشین. به اندازه تمام صد سالی که قرار هس زیر یه سقف با بچه انسان مذکور زندگی کنین گناه نکنین. قبح و زشتی کارای ناشایست رو از بین نبرین. عین بچه انسان لباس بپوشین. عین بچه انسان برقصین. بپوشونین اون زیربغل بیصاحاب رو. او قفسه سینه رو. اون کتف رو. اون کمر رو. اون ناف رو. اون پاها رو. اگه اهل این چیزا هم نیستین، کافرین دربیارین اون شال بیصاحاب رو. یا رومی روم باشین یا زنگی زنگ. حداقل توی زندگیتون با خودتون روراست باشین. واقعا چی میخواین از زندگی تون برین دنبال همون. عروسی بقیه رو هم به گند نکشین. بپوشونین اون اعضای بدن بیصاحابتون رو!!
+حنابندون دخترعمو بود. ای کاش میشد نمیرفتم و مینشستم درس میخوندم و این همه گناه نمیکردم.
خدایا منو واسه دیدن همه اون صحنههای ناجور و شنیدن اون صداهای ناخوشایند ببخش. خدایا ببخش.
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8