43

خرید بک لینک

قرار بود امروز نظریه رو تموم کنم ولی نتونستم. امروز از آسمون بارون سنگ نبارید ولی یه نوزاد دو ساله رو دادن بهم که نگهش داشته باشم. منم دو ساعت تمام فقط جیغاشو تحمل کردم. نه خودش آروم میشد نه میذاشت من آروم باشم.

ولی بازم خدا رو شکر. فردا کامپایلر رو شروع میکنم. واسه آزمون پارسال خوندمش. یکمی سریعتر رد میشم. نظریه رو هر چی موند که زیادم نیس لابهلای کامپایلر تموم میکنم. فصل چهار و هشت نظریه رو هم نخوندم که خیلی مهم نیس.

پس چی شد؟ فردا شروع کامپایلر.

به امید خدا :) .

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 5:57

صفحه بندی