39

خرید بک لینک

عروسی بالاخره تموم شد. البته میدونم نفس راحت نمیشه کشید چون دو روز دیگه عیده!!

دخترعمو هم خوشگل نشد. هر چند که خودش راضی بود!! به نظر من حتی افتضاحم بود. خودش خیلی خوشگل نیس ولی همه عاشق چشم ابروش میشن. نمیدونم چرا واقعا؟!


واسه فردا باید هم عقب مونده رو جبرانکنم هم درسای فردا رو ولی با این وضع آشفته خونه به نظرتون میشه؟!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت: 22:37

صفحه بندی