طرف با پنج تا زن و هیجده تا بچه اومده ثبتنام کرده برا ریاستجمهوری تا استعمال(استعمال یا خوردن یا دود کردن یا تزریق یا ...)تریاک رو قانونی کنه!! البته جای تعجب نباید داشته باشه. مملکتی که پرزیدنتش اونچنان باشه وضعش بهتر از این نمیشه ولی در کل من تو فکر این مرده هستم. یکی هم باید باشه بهش بگه برادر من شما اگه تو خانواده خودت و خانوادههای خانومات و بین بچههات و دوست و رفیقای بچههات تریاک رو آزاد کنی نصف ایران اوکی میشه. میمونه نصف دیگه که میشه با اون نصفه که داری و ایجاد فشار و رعب و وحشت این نصفه رو هم اوکی کنی. نگران مسئولینم نباش. چی بهتر از واردات تریاک؟! والا به خدا. کلی براشون مایه داره. از خداشونم هس!!!!!!!!
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11