خدایا! ما را دریاب ..

خرید بک لینک

شیر تو شیر دقیقا اوضاع الان مملکته. یه جوری وضع داره پیش میره که فک کنم تا یکی دو ماه دیگه اگه سونامیای سیلی آتشفشانی چیزی ما رو تو خودش نبلعه حتما مسئول بیفهمی مردمنماهای سنگدلی پرزیدنت بیلیاقتی کسی میاد مثه گودزیلا ما رو میبلعه! خدا عاقبت همه رو بخیر کنه. این شیر تو شیری رو هم ختم بخیر کنه. البته شیری نمیبینم من. باید یه چیز دیگهای بگم که بخاطر بدآموزیش نمیشه گفت. منم برخلاف میلم به این جماعت بیلیاقت بیفهم دروغگو میگم شیر!!


+این که یکی میاد میگه "همه چی آرومه حتی سیلزدهها همه خوشحالن" خیلی جای تعجب نداره که!! بابا سیل خیلی خوبه. خونهها رو میشوره؛ ماشینا رو میشوره؛ اصن خودمونو میشوره. زندگی اینقد تمیز بشه اونم بدون زحمت چیز بدیه؟! یا این که باقی مردم به جای کمک برن صف راه بندازن تا دیده بشن چیز بدیه؟! خو همه که شهاب حسینی نیستن با استعداد باشن همه بخوانشون که. این بدبختا با دلقکبازی میتونن کمی دیده بشن!! بده به فکر هنر مملکت هستن؟!!!!!!!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 17:52

صفحه بندی