بستنیام آب شد؛ دلم بیشتر!!

خرید بک لینک

فکر کن! روزی بیاید، فرقی نمیکند زمستان باشد یا تابستان، که من و تو، در یک کافه، فرقی نمیکند شیک باشد یا بدقواره، پشت یک میز، فرقی نمیکند بزرگ باشد یا کوچک، چشم در چشم هم. همین که لحظهی غرقشدن شد کافهچی بیاید. فرقی نمیکند کارکشته باشد یا تازهکار و تو با سلیقهی خودت چیزی سفارش دهی و من هم برایم مهم نباشد که چی. چای باشد یا بستنی. با تو چای باید سرد شود و بستنی گرم. هر دویش میچسبد.

فکر کن چنین روزی بیاید ... .

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 29 فروردين 1396 ساعت: 8:45

صفحه بندی