به شدت نیاز به همدلی و دلداری دارم. این چن روز آخر خیلی مهمه ولی من اصن نمیتونم بخونم. چیکارکنم آخه؟!
آیکون میچکا با یه بغض گنده تو گلو و دو قطره اشک گوشه چشم و یه تن داغون و رنجور و یه فکر خسته.
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10