چهل میلیون نفری دعا کنیم!!

خرید بک لینک

یعنی اگه من چهل تا دوست مجازی داشتم و همین الان میخواستم که واسم دعا کنن دیگه از خدا هیچی نمیخواستم. همون چهل نفر با دعاشون تمام گرههای زده و نزده زندگیمو وا میکردن ولی الان که فک میکنم میبینم مشکلاتی خیلی خیلی بزرگتر از مشکل میچکا تو این مملکت هس. مثلا میچکا دانشگاه قبول نشه یا با کسی که دوستش داره ازدواج نکنه هیچ اتفاق وحشتناکی براش نمیافته(البته نسبت به مورد دوم یکمی مشکوکم) ولی وضع مملکت بخواد همین جوری بمونه یواش یواش همهمون باید بریم نوبتی خودمونو از برج میلاد پرت کنیم پایین. واسه همینه که فک میکنم باید نه چهل نفری بلکه چهل میلیون نفری واسه این مملکت دعا کنیم بلکه حاجتروا شیم.

مثلا داداش فلانی گفته مناظره زنده خیلی خطرناک هستش و وضع مملکت رو بدتر میکنه و اینا، خب بهش خورده نگیرین. برادرا! خواهرا! بنده خدا واسه خودمون میگه. میخواد بین کاندیدا و مردم اخلاف پیش نیاد. آخه این کجاش بده؟! ها؟! بده میخواد همه با هم دوست باشیم؟! بده میخواد کسی بین مناظرهها ناراحت نشه؟! بابا خود شما بودین هم اعتراض میکردین. یه امتحان میخواین تو مدرسه یا دانشگاه بدین کلی عصبی میشین و ... حالا توقع دارین اون بنده خداها از کارایی که تو این مدت کردن بگن و بعدش کلی سوال و جواب کننشون؟! خو چی میشه سوالا رو از قبل بهشون بدن؟! شماها که انقد بدجنس نبودین! خودتونو بذارین جاشون ببینین چقد سخته! دیدین؟ خو پس اعتراض نکنین. اصلنم اشکال نداره که وسط مناظره کات بدن به نظر من. خب باید حس کاندیدا بیاد دیگه. حس اگه خوب نشه مناظره قشنگ نمیشه. باید مثه فیلمِ هندیا جذابش کنن. مثلا یهو کاندیدا از سقف آویزون بشه و بره با غول تورم و رکود بجنگه و بکشتش. بعد یه شیشه از تو جیبش دربیاره که یه مایع بنفش توشه و بپاشه به کل مملکت و مملکت رو پر از اعتدال و امید کنه. بهبه! به این میگن مناظره!!

به چشم تو .....

ما را در سایت به چشم تو .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:11

صفحه بندی