من برای داشتنت چه دعاها که نکردم. چله زیارت عاشورا راه انداختم. چهل شب ناد علی خواندم. دعای شرف شمس را با نام تو به انتها رساندم. نماز لیلةالرغایب خواندم. صد بار دعای فرج(برآورده شدن حاجت) را زمزمه کردم. بعد هر اذان تو را از خدا خواستم. بین هر نماز تو ملکهی ذهن من بودی. شبها را با دعای به دست آوردن تو به خواب رفتم و صبحها را به امید داشتن تو شروع کردم. من تو را بیشتر از هر چیز و هر کسی در دنیا خواستهام. به نظرت نباید اتفاق زندگیام شوی؟! به نظرت وقت آن نیست که اتفاق بیفتی؟!
+یکی از خواستگارها سمج شده و خانواده سمجتر. من ماندهام با کلی ترس و لرز. هر چه میکنم دلم راضی نمیشود. قبل از خواب میلرزم بعد از خواب بیشتر. من چه کنم؟! میشود برای آرامش این لحظههایم دعا کنید؟! میشود برای برآورده شدن حاجتم دست به آسمان شوید؟! شاید دعاهای شما جواب بدهد!
ما را در سایت به چشم تو .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13